Λόγια Αγάπης 001

Μια ευσεβής χριστιανή κατέφυγε στον Στάρετς Ζωσιμά για να πάρει οδηγίες και θάρρος στον αγώνα της κατά των παθών.
- Τι να κάνω, Γέροντα; Είμαι δυστυχισμένη που δεν έχω μέσα στην καρδιά μου αγάπη για την αδελφή μου.
- Δεν έχεις αγάπη; Κάνε τουλάχιστον εξωτερικά έργα αγάπης. Έμαθες ότι χρειάζεται κάτι; Πρόσφερε της το. Διαφωνήσατε σ’ ένα ζήτημα; Υποχώρησε. Σε μάλωσε; Καταδίκασε τον εαυτό σου και ζήτησε της συγχώρηση. Μα πάνω απ’ όλα, να προσεύχεται αδιάλειπτα γι’ αυτήν, λέγοντας «Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον την αδελφή μου. Σώσε την και με τις άγιες προσευχές της ελέησε κι εμένα!» Τότε οπωσδήποτε ο Θεός θ’ αλλοίωση την καρδία σου. Αλλά κι αν εκείνη μετά απ’ όλα αυτά δεν ειρηνεύσει μαζί σου, εσύ πάντως θα έχει την συνείδηση σου αναπαυμένη.

Πηγή: Η «Ευχή» μέσα στον κόσμο.
Πρωτοπρεσβύτερου Στέφανου Κ. Αναγνωστόπουλου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις